نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
  • آمیخته بازاریابی شناسایی زمینه‌های کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
  • آنتروپی شانون ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]

ا

  • اجراء ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
  • ارزش شناسایی زمینه‌های کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
  • ارزش‌آفرینی ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
  • ارزش های فایده گرا تأثیر تجربه فعالیت‏ های بازاریابی بازی ‎سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
  • ارزش های لذت جویانه تأثیر تجربه فعالیت‏ های بازاریابی بازی ‎سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
  • استارتاپ تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
  • استراتژی بازاریابی تأثیرگذار ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
  • اعتماد به تبلیغات شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
  • اعتماد مشتری شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
  • اکوسیستم ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
  • انتقام مشتری فراترکیب محرک‌های انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
  • اینستاگرام ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
  • اینفلوئنسرهای بازاریابی ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]

ب

  • بازاریابی روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
  • بازاریابی بازی‎ سازی تأثیر تجربه فعالیت‏ های بازاریابی بازی ‎سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
  • بازاریابی پایداری طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
  • بازاریابی شفاهی تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
  • بازاریابی شناختی روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
  • بازاریابی کارآفرینانه تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
  • بازاریابی مبتنی بر هیاهو تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 37-63]
  • بحران ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
  • برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) سفارش غذا واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
  • برند رهبری بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
  • برندسازی طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
  • برندسازی محصولات سبز طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
  • برند محوری طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
  • بستر الکترونیک فراترکیب محرک‌های انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]

پ

  • پاسخ استراتژیک به بحران ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
  • پاسخ رفتاری مصرف‌کننده تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
  • پژوهش روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]

ت

  • تبلیغات پیشبرد فروش تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
  • تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
  • تجارت الکترونیکی شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
  • تجارت الکترونیکی سیار واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
  • تجربه مثبت و وفاداری نگرشی استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
  • تجربه مشتری شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
  • تحلیل تم طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
  • تحلیل تم شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
  • تحلیل راهبردی راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
  • تحلیل کلان داده شناسایی زمینه‌های کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
  • تحلیل مضمون ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
  • تصمیم‌گیری مصرف‌کننده ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرف‌کننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
  • تکنیک BWM فراترکیب محرک‌های انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
  • توانمندسازی چندگانه ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
  • توسعه پایداری طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
  • توسعه کارآفرینی راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
  • تئوری داده‎ بنیاد طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]

چ

  • چالش های صنعت بانکداری ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]

ح

  • حراج آنلاین ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]

خ

  • خبرگی بازار تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
  • خرید لذت‌جویانه ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]

د

  • داده بنیاد طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]
  • دانش بنیان ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
  • دانشگاه و صنعت راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
  • دختران دانشجو ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]

ر

  • راهبرد باز ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
  • رشد اقتصادی راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
  • رفتار پیش از خرید مصرف‌کننده ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرف‌کننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
  • رفتار خرید مصرف کنندگان تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
  • رفتار مصرف‌کننده ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرف‌کننده [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 168-192]
  • رفتار مصرف‌کننده واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
  • روایت‎پژوهی و تحلیل تم روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 43-60]
  • روش فراترکیب شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]

س

  • سلاست و روانی درک‌شده استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
  • سهولت ادراک‌شده ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
  • سودمندی ادراک‌شده ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]

ش

  • شتابدهی ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
  • شرکت‌های بزرگ ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
  • شهرت سازمانی بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
  • شهرت طراح مد تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]

ص

  • صنعت بانکداری ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
  • صنعت بانکداری طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]
  • صنعت پوشاک شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
  • صنعت مواد غذایی طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 164-188]

ظ

  • ظرفیت‌سازی هدفمند ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]

ع

  • عشق به برند تأثیر تجربه فعالیت‏ های بازاریابی بازی ‎سازی بر عشق به برند با تأکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 65-88]
  • عوامل انگیزشی طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 88-110]

ف

  • فراترکیب فراترکیب محرک‌های انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 66-90]
  • فراترکیب ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
  • فرا ترکیب تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
  • فرایند کارآفرینی طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]

ق

  • قصد خرید مجدد ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]

ک

  • کالای داخلی شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
  • کانال همه‌کاره/ فراگیر استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
  • کرونا ویروس تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
  • کسب‌وکارهای کوچک ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
  • کسب‌وکارهای نوپا ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 39-64]
  • کسب و کارهای نوپا طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 13-42]
  • کیفیت تعاملات یکپارچه استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 87-113]
  • کیفیت وب‌سایت ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 144-168]
  • کلان داده شناسایی زمینه‌های کاربرد کلان داده در بازاریابی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 64-87]
  • کوید -19 تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]

م

  • مدیریت بحران ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 114-141]
  • مدیریت تجربه مشتری شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 142-176]
  • مدل ساختاری معادله‌ای ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 113-141]
  • مرکز کارآفرینی راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 13-36]
  • مشروعیت سازمانی بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]
  • مصرف لبنیات بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
  • میل به هم رقابتی ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
  • ملیت‌گرایی مصرف‌کننده شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]
  • میهن پرستی شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 61-86]

ن

  • نارضایتی مشتری واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 111-136]
  • ناهمسانی شناختی پس از خرید تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 13-38]
  • نظریه تجانس خودپنداره بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]
  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 20، شماره 47، 1400، صفحه 137-163]
  • نظریه داده‌بنیاد شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 92-119]
  • نگرش ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 120-143]
  • نوجوان بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 169-195]

و

  • واژگان کلیدی:" نوستالژی (یادمانه)" نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV) [دوره 20، شماره 48، 1400، صفحه 177-198]
  • واژه‌های کلیدی: برند بررسی تاثیر برند ‌رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت‌ سازمانی [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 142-167]

ه

  • هم رقابتی ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته [دوره 20، شماره 45، 1400، صفحه 39-64]
  • همکاری ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکت‌های بزرگ با کسب‌وکارهای کوچک [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 13-37]
  • همه‌گیری تاکسونومی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب [دوره 20، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]